Віримо в незламність наших ЗСУ. Йдемо всі разом до перемоги!

Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного та технічного циклу

Провідні науково-методичні проблеми:

Методична проблема району:

«Творча співпраця учителя і учня невід’ємна складова сучасного навчально-виховного процесу».

Методична проблема школи:

«Удосконалення професійної майстерності педагогів впровадження інтерактивно-комунікативних технологій в навчально-виховному процес».

Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного та технічного циклу:

 «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом творчої співпраці вчителя та учня на уроках фізико-математичного та технічного профілю».

Основні напрямки роботи ШМО:
Впровадження сучасних педагогічних технологій з метою розвитку пізнавальної активності учнів та забезпечення позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності.

Використання методів і прийомів навчання, які сприяють реалізації творчих можливостей учнів та свідомому засвоєнню предметів.
        
Формування та розвиток життєвих (ключових) і предметних компетентностей особистості, формування загальної компетентності людини.

Організація  навчально-виховного  процесу  щодо  формування  і  розвитку  можливостей  учнів  з  максимальним  урахуванням  їх  здібностей  і  нахилів  на  основі  диференціації  та індивідуалізації.

Науково-дослідницька  діяльність  учнів,  як  одна  з  форм  розвитку  та  заохочення  творчих  здібностей  обдарованих  дітей.  Робота  із  здібними  та  обдарованими  учнями  в  рамках  різних  форм  роботи (предметних  олімпіад,  конкурсів,  турнірів).

1. Склад слухачів метод’обєднання.

ПІБ
Освіта
Фах
Посада
Кваліфікаційна категорія
Стаж
Класи
Рік останньої атестації
Дата проходження курсів

1
Трейтяк Олександр Віталійович

вища
Учитель інформатики та трудового навчання
Учитель інформатики

Вища

19 р.

5 – 11

2015 р.

2014 р.



2
Сазоненко
Людмила Анатоліївна

вища
Учитель математики та основ економіки
Учитель математики 

І категорія

13 р.

5 – 11

2011 р.

2012 р.

3
Стрижак Наталія Миколаївна

вища
Учитель математики, фізики та інформатики
Учитель математики, фізики та інформатики

І категорія

7 р.

5 – 11

2011 р.

2019 р.

4
Трейтяк Олександр Віталійович

вища
Учитель інформатики та трудового навчання
Учитель інформатики та трудового навчання

Вища категорія

17 р.

5 – 11

2019 р.

2017 р.


ІІ. Підвищення фахового і методичного рівня
слухачів методобєднання.

ПІБ
Тема (проблема)
Форма завершення
Термін
Де буде використано
1
Головач Андрій Сергійович
«Формування в учнів наукової картини світу на уроках трудового навчання за допомогою інформаційного середовища»
Виступ на засіданні МО, підготовка матеріалів для публікації
2019 р.
Колегами у роботі

2
Сазоненко
Людмила Анатоліївна
«Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках математики шляхом співпраці учителя і учня»
Виступ на засіданні МО
2019 р.
Колегами у роботі
3
Стрижак Наталія Миколаївна
«Використання ІКТ на уроках математики, як засіб підвищення мотивації навчання»
Виступ на засіданні МО
2019 р.
Колегами у роботі
4
Трейтяк Олександр Віталійович
«Міжпредметні зв’язки та творча співпраця учителя та учня на уроках інформатики»
Виступ на засіданні МО
2019 р.
Колегами у роботі




Тематика засідань методичного об’єднання вчителів природничо-математичного та технічного профілю
на 2020 - 2021 навчальний рік.

І засідання (організаційно-інструктивне) проводиться у вересні.

1. Підведення підсумків роботи методичного об'єднання за минулий навчальний рік.
2. Обговорення та затвердження плану роботи методичного об'єднання на новий 2020-2021 навчальний рік.
3. Ознайомлення з інструктивно-методичними листами про вивчення математики, фізики, інформатики та трудового навчання у 2020-2021 навчальному році та навчальною програмою з цих предметів для загальноосвітніх навчальних закладів (5 - 9  класи, 10 - 11 класи)
4. Вивчення нормативних документів щодо планування та викладання математики, фізики, інформатики та трудового навчання  в  школі.
5. Ознайомлення з планами роботи вчителів та обговорення індивідуальних тем, над якими вони працюють. Погодження графіку відкритих уроків.
6. Про підготовку до шкільних та міських олімпіад з математики, фізики та інформатики.
7. Адаптація учнів 5 класів до навчання в середній школі.
8. Забезпечення навчально-виховного процесу. Готовність навчальних кабінетів до роботи в новому навчальному році.
9. Розподіл доручень між членами методичного об'єднання, завдання членам методичного об'єднання.

ІІ засідання проводиться у жовтні-листопаді.

1. Інформація про курсову перепідготовку, атестацію вчителів та обговорення теми творчих звітів.
2. Самоосвіта педагогічних працівників. Огляд новинок методичної літератури.
3. Семінари-практикуми (районні та шкільні).
4. Визначення методів і форм роботи з обдарованими дітьми. Створення банку даних для роботи з обдарованими дітьми. Робота з підготовки учнів до участі у олімпіадах.
5. Участь у роботі предметних тижнів.
6. Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками  уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів.
7. Завдання та рекомендації членам методичного об'єднання.





ІІІ засідання проводиться у грудні-січні.

1. Підсумки районних олімпіад з математики, фізики, інформатики та трудового навчання. Висвітлення їх результатів.
2. Наслідки моніторингових зрізів за підсумками І семестру
3. Особливості роботи вчителів природничо-математичного циклу в ІІ семестрі.
4. Обговорення уроку. Методичний коментар до уроку.
5. Організація та підготовка зовнішнього незалежного оцінювання з математики та природничих дисциплін
6. Творчий звіт вчителя, який атестується.
7. Завдання та рекомендації членам методичного об'єднання.

ІV засідання проводиться у лютому-березні.

1. Організація і проведення повторення програмового матеріалу. Систематизація знань учнів.
2. Звіт про роботу вчителів та методи подолання недоліків
3. Вивчення інструктивних матеріалів для проведення підсумкової державної атестації.
4. Обговорення уроку. Методичний коментар до уроку.
5. Звіт вчителів кафедри про роботу щодо поповнення кабінетів дидактичними матеріалами.
6. Завдання та рекомендації членам методичного об'єднання.

V засідання проводиться у квітні-травні.

1. Аналіз стану виконання навчальних програм.
2. Про наслідки моніторингових зрізів за підсумками ІІ семестру
3. Робоча нарада членів ШМО з питань підготовки та проведення державної підсумкової атестації. Організація самопідготовки учнів до державної атестації в 9-х класах (обмін досвідом). Про підготовку учнів 11- х класів до зовнішнього тестування з предметів природничо-математичного циклу
4. Творчий звіт членів методичного об'єднання по роботі над методичною проблемою.
5. Рекомендації та побажання щодо роботи методичного об'єднання на 2020-2021 навчальний рік.
6. Організація самопідготовки учнів до державної атестації в 9-х класах (обмін досвідом).


Немає коментарів:

Дописати коментар

google.com, pub-7233427975766742, DIRECT, f08c47fec0942fa0