Мета і завдання МО вчителів-словесників на 2020/2021 н.р.
1.
Спрямувати роботу МО на виконання основних стратегічних завдань оновлення
освіти:
•
Конституції України,
•
Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Положення про
загальноосвітній навчальний заклад»;
•
Національної доктрини розвитку освіти в Україні в XXI столітті;
•
державної програми «Вчитель».
2.
Розкривати духовне багатство української і світової літературної скарбниці,
прилучати учнів до естетичного сприйняття художніх творів і літературної мови
як засобу втілення художнього образу й ідеалу творчості письменників.
3.
Удосконалювати мовленнєву діяльність учнів на комунікативній основі.
4.
Дотримуватися єдиного мовного та орфографічного режимів.
5.
Плекати любов і повагу до українського слова, інтерес до вивчення іноземних
мов.
6.
Працювати над удосконаленням культури мовлення.
7.
Працювати над постійним підвищенням якості вкладання мов і літератур як
засобу підвищення ефективності уроку, професійної майстерності вчителя.
8.
Удосконалювати зміст і структуру уроків, форм та методів навчання.
9.
Вивчати та використовувати на практиці інноваційні методи навчання.
10. Упроваджувати
методи нетрадиційної, нестандартної організації творчої діяльності учнів.
11. Вивчати
індивідуальні особливості учнів з метою їх урахування при плануванні роботи
вчителів української, російської, англійської мови та літератури.
12. Розвивати
пізнавальні і творчі здібності учнів.
13. Залучати учнів до
участі в олімпіадах з філологічних предметів, конкурсі ім. П.Яцика,
різноманітних конкурсах.
14. Аналізувати уроки,
виховні заходи, результати шкільних олімпіад, конкурсів.
15. Готувати учнів до
проходження ЗНО та ДПА з української мови та літератури, англійської мови
16. Продовжити роботу
зі створення навчально-методичного комплексу з філологічних дисциплін.
17. Сприяти творчому
розвитку учнів, становлення їх особистості.
18. Вивчати й
аналізувати навчальні програми, підручники, посібники, інструкції та
рекомендації МОНУ, методичного кабінету.
19. Діагностувати
педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення напрямків
діяльності.
20. Обговорювати
актуальні питання навчання і виховання.
21. Аналізувати якість
знань, умінь та навичок, виявлення та пошук шляхів подолання труднощів під час
вивчення окремих тем (розділів) навчальних програм.
22. Виробляти методичні
рекомендації з проблем навчання і виховання (результат роботи над
науково-методичною проблемою).
23. Ознайомлюватися з
новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими
періодичними виданнями.
24. Вивчати й
узагальнювати досвід вчителів.
25. Виготовляти
наочність.
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МО
1 засідання (серпень)
1.
Обговорення та затвердження плану роботи МО на навчальний рік.
2. Ознайомлення з новою інструкцією з ведення
класного журналу 1-4кл.
3. Огляд новинок методичної літератури.
4.
Аналіз результатів ЗНО
2 засідання (жовтень)
1. Про підготовку до проведення ЗНО у 11
класі.
2. Про підготовку завдань до I (шкільного)
етапу учнівської олімпіади з української мови та літератури,російської та
англійської мови.
3. Презентація нових електроних
підручників для 4 та 7 класів та
вивчення методичних рекомендацій що до їх використання.
3 засідання
(січень)
1. Підсумки роботи МО за І семестр навчального
року.
2. Про
використання комп’ютерних технологій та інноваційних методик у процесі навчання
англійської мови.
3.
Звіти вчителів про навчально-методичне забезпечення уроків української мови та
літератури.
4. Про
участь учнів школи в районному етапі олімпіад.
5. Про
організацію взаємовідвідування уроків.
4 засідання (березень)
1.
Творчі звіти вчителів, які проходять атестацію.
2. Про
підготовку до проведення ДПА з української мови у 9 класі.
3. Про підготовку до проведення ДПА з
англійської мови у 11 класі.
4. Обговорення екзаменаційних матеріалів.
5 засідання (червень)
1. Звіт голови МО про роботу, проведену
протягом навчального року.
2. Про
результати ДПА учнів 11 класу.
3. Про результати ДПА учнів 9 класу.
4. Про розподіл навчального навантаження між
учителями на наступний навчальний рік.
Склад
методичного об’єднання
ПІБ вчителя
|
Дата народження
|
Освіта
|
Вуз, рік закінчення
|
Кваліфі-кація за дипломом
|
Посада
|
Педаго-гічний стаж
|
Категорія/
звання
|
Курси
|
Телегіна
Ірина
Володимирівна
|
1958
|
вища
|
НДПІ, 1979
|
Рос.мова, література
|
Вчитель російської мови,
зарубіжноїлітератури,
|
36
|
Вища
Вчитель-методист
|
2015
|
Євтушенко
Олена Василівна
|
1958
|
вища
|
НДПІ, 1983
|
Рос.мова, література
|
Вчитель російської мови,
зарубіжноїлітератури
|
37
|
вища
|
2015
|
Грецька
Ірина Петрівна
|
1990
|
вища
|
ЧДПУ,
2012
|
Укр..мова, література,
світова л-ра,
англ.мова
|
Вчитель української мови та
літератури
Вчитель
англійської мови
|
3
|
спеціаліст
|
Заплановано
2017
|
Шевченко
Оксана Анатоліївна
|
1977
|
вища
|
НДУ
|
Укр..мова, література
|
Педагог-організатор
Вчитель української мови та
літератури
|
15
|
І
|
2010
|
Адександрова
Олена
Миколаївна
|
1978
|
вища
|
ЧДПУ
2001
|
Поч..навч.
Англ..мова
|
Вчитель
англійської мови
|
18
|
Вища,
Старший вчитель
|
2014
|
Проблеми,
над якими працюють вчителі, члени ШМО вчителів –словесників у 2020-2021н.р.
№
п/п
|
Прізвище,
ім’я, побатькові
|
Проблема
над якою працює
|
1
|
Александрова
Олена Миколаївна
|
Використання
мультимедійних презентацій на уроках англійської мови
|
2
|
Грецька
Ірина Петрівна
|
Проблема
використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови і
літератури
|
3
|
Телегіна
Ірина
Володимирівна
|
Розвиток
творчих здібностей учнів на особистісно зорієнтованих уроках зарубіжної
літератури
|
4
|
Євтушенко
Олена Василівна
|
Мовна
стратегія і тактика для успішного спілкування на уроках російської мови
|
5
|
Шевченко
Оксана Анатоліївна
|
Розвиток
творчих здібностей на уроках української мови та літератури в 9 класі
|
Графік проведення відкритих уроків
№ з/п
|
Дата
проведення
|
П.І.Б.
вчителя
|
Тема уроку
|
Предмет, клас
|
1.
|
Вересень
|
Александрова
Олена Миколаївна
|
Мій розпорядок дня.Годинник
|
Англійська мова,
4 клас
|
2.
|
листопад
|
Телегіна
Ірина Володимирівна
|
Написання префіксів на –з,-с. Робота з
текстом
|
Російська мова,
6 клас
|
3.
|
Листопад
|
Євтушенко Олена Василівна
|
Використання художнього тексту у вивченні
російської мови
|
Російська мова,
9 клас
|
4.
|
Листопад
|
Шевченко
Оксана Анатоліївна
|
Звертання.Непоширені і
поширені.Розділові знаки знаки при них.
|
Українська мова,
9 клас
|
5.
|
квітень
|
Грецька
Ірина Петрівна
|
Урок позакласного навчання.
Химерна проза.
В.Дрозд «Ирій»-відображення реального і
ірреального світів у душах героя
|
Українська література,8 клас
|
Немає коментарів:
Дописати коментар