Віримо в незламність наших ЗСУ. Йдемо всі разом до перемоги!

Методичне об'єднання вчителів-словесників

Мета і завдання  МО вчителів-словесників на 2020/2021 н.р.

1.      Спрямувати роботу МО на виконання ос­новних стратегічних завдань оновлення освіти:
•       Конституції України,
•       Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад»;
•       Національної доктрини розвитку освіти в Ук­раїні в XXI столітті;
•       державної програми «Вчитель».
2.      Розкривати духовне багатство української і сві­тової літературної скарбниці, прилучати учнів до ес­тетичного сприйняття художніх творів і літературної мови як засобу втілення художнього образу й ідеалу творчості письменників.
3.      Удосконалювати мовленнєву діяльність учнів на комунікативній основі.
4.      Дотримуватися єдиного мовного та орфографіч­ного режимів.
5.      Плекати любов і повагу до українського слова, інтерес до вивчення іноземних мов.
6.      Працювати над удосконаленням культури мо­влення.
7.       Працювати над постійним підвищенням якості вкладання мов і літератур як засобу підвищення ефективності уроку, професійної майстерності вчителя.
8.      Удосконалювати зміст і структуру уроків, форм та методів навчання.
9.      Вивчати та використовувати на практиці інно­ваційні методи навчання.
10. Упроваджувати методи нетрадиційної, нестан­дартної організації творчої діяльності учнів.
11. Вивчати індивідуальні особливості учнів з ме­тою їх урахування при плануванні роботи вчителів української, російської, англійської  мови та літератури.
12. Розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів.
13. Залучати учнів до участі в олімпіадах з філологічних предметів, конкурсі ім. П.Яцика, різноманітних конкурсах.
14. Аналізувати уроки, виховні заходи, результати шкільних олімпіад, конкурсів.
15. Готувати учнів до проходження ЗНО та ДПА з української мови та літератури, англійської мови
16. Продовжити роботу зі створення навчально-ме­тодичного комплексу з філологічних дисциплін.
17. Сприяти творчому розвитку учнів, становлен­ня їх особистості.
18. Вивчати й аналізувати навчальні програми, підручники, посібники, інструкції та рекомендації МОНУ, методичного кабінету.
19. Діагностувати педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення напрямків діяльності.
20. Обговорювати актуальні питання навчання і виховання.
21. Аналізувати якість знань, умінь та навичок, виявлення та пошук шляхів подолання труднощів під час вивчення окремих тем (розділів) навчальних програм.
22. Виробляти методичні рекомендації з проблем навчання і виховання (результат роботи над науково-методичною проблемою).
23. Ознайомлюватися з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.
24. Вивчати й узагальнювати досвід вчителів.
25. Виготовляти наочність.


ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МО

1 засідання (серпень)

1.  Обговорення та затвердження плану роботи МО на навчальний рік.
 2.  Ознайомлення з новою інструкцією з ведення класного журналу  1-4кл.
 3.  Огляд новинок методичної літератури.
4. Аналіз результатів ЗНО

2 засідання (жовтень)

1. Про підготовку до проведення ЗНО у 11 класі.
2. Про підготовку завдань до I (шкільного) етапу учнівської олімпіади з української мови та літератури,російської та англійської мови.
3. Презентація нових  електроних підручників для 4 та 7 класів   та вивчення методичних рекомендацій що до їх використання.

3 засідання (січень)

1. Підсумки роботи МО за І семестр навчального року.
 2. Про використання комп’ютерних технологій та інноваційних методик у процесі навчання англійської мови.
 3. Звіти вчителів про навчально-методичне забезпечення уроків української мови та літератури.
 4. Про участь учнів школи в районному етапі олімпіад.
 5. Про організацію взаємовідвідування уроків.

4 засідання (березень)

 1. Творчі звіти вчителів, які проходять атестацію.
 2. Про підготовку до проведення ДПА з української мови у 9 класі.
3. Про підготовку до проведення ДПА з англійської мови у 11 класі.
4. Обговорення екзаменаційних матеріалів.

5 засідання (червень)

1. Звіт голови МО про роботу, проведену протягом навчального року.
 2. Про результати ДПА учнів 11 класу.
3. Про результати ДПА учнів 9 класу.
4. Про розподіл навчального навантаження між учителями на наступний навчальний рік.


Склад методичного об’єднання
ПІБ вчителя
Дата народження
Освіта
           
           
           
           
           
           

Вуз, рік закінчення
Кваліфі-кація за дипломом
Посада
Педаго-гічний стаж
Категорія/
звання
Курси
Телегіна
Ірина
Володимирівна
1958
вища
НДПІ, 1979
Рос.мова, література
Вчитель російської мови,
зарубіжноїлітератури,

36
Вища
Вчитель-методист
2015
Євтушенко
Олена Василівна
1958
вища
НДПІ, 1983
Рос.мова, література
Вчитель російської мови,
зарубіжноїлітератури

37
вища
2015
Грецька
Ірина Петрівна
1990
вища
ЧДПУ,
2012

Укр..мова, література,
світова л-ра,
англ.мова
Вчитель української мови та
літератури
Вчитель
англійської мови
3
спеціаліст
Заплановано
2017
Шевченко
Оксана Анатоліївна

1977
вища
НДУ
Укр..мова, література
Педагог-організатор
Вчитель української мови та
літератури
15
І
2010
Адександрова
Олена
Миколаївна

1978
вища
ЧДПУ
2001
Поч..навч.
Англ..мова
Вчитель
англійської мови
18
Вища,
Старший вчитель
2014
Проблеми, над якими працюють вчителі, члени ШМО вчителів –словесників у 2020-2021н.р.
№ п/п
Прізвище, ім’я, побатькові
Проблема над якою працює
1
Александрова
Олена  Миколаївна
Використання мультимедійних презентацій на уроках англійської мови
2
Грецька
 Ірина Петрівна
Проблема використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови і літератури
3
Телегіна
Ірина   Володимирівна
Розвиток творчих здібностей учнів на особистісно зорієнтованих уроках зарубіжної літератури
4
Євтушенко
Олена Василівна
Мовна стратегія і тактика для успішного спілкування на уроках російської мови
5
Шевченко
Оксана Анатоліївна

Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури в 9 класі
Графік проведення відкритих уроків
№ з/п
Дата
проведення
П.І.Б.
вчителя
Тема уроку
Предмет, клас
1.
Вересень
Александрова
Олена  Миколаївна
Мій розпорядок дня.Годинник
Англійська мова,
4 клас
2.
листопад
Телегіна
Ірина Володимирівна
Написання префіксів на –з,-с. Робота з текстом
Російська мова,
6 клас
3.
Листопад
Євтушенко Олена Василівна
Використання художнього тексту у вивченні російської мови
Російська мова,
9 клас
4.
Листопад
Шевченко
Оксана Анатоліївна

Звертання.Непоширені і поширені.Розділові знаки знаки при них.
Українська мова,
9 клас
5.
квітень
Грецька
 Ірина Петрівна
Урок позакласного навчання.
Химерна проза.
В.Дрозд «Ирій»-відображення реального і ірреального світів у душах героя
Українська література,8 клас

Немає коментарів:

Дописати коментар

google.com, pub-7233427975766742, DIRECT, f08c47fec0942fa0